Friday 23 September 2011

tangisan

Banyak sangat ke yang aku mintak?? Aku mintak paham aku sikit je..aku nak ada hidup aku jugak.aku tahu berdosa aku cakap cam ni. Tapi aku xtau nak pikir cam ne lg..aku tahu aku dah keje, kene cuba hidup dengan duit gaji sendiri, tp salah ke, berdosa sangat ke kalau tolong sikit. Bukan aku minatk untuk mende2 yang membazir ke apa...

Ya terima kasih sebab dah kluar kan modal dulu.tapi gaji kita beza macam langit dengan bumi. Salah ke aku rasa sikit dengan apa ynag aku korban kan sekarang. Memang dia nampak aku macam xtejejas dengan apa ynag jadi dalam keluarga kita. Sebab aku belajar untuk simpan perasaan aku. Tapi sampai bila??? Aku xkuat pun sebenar nya.tapi atleast aku cuba. Aku cuba untuk orang keliling aku bahagia. Bia la aku je yg makan dlm sendiri.

Aku bangun untuk diri aku sendiri.tapi orang keliling aku xboleh paham ke. Aku ade perasaan kan...kuat mana la sangat mental untuk seorang remaja tu.Cuma aku masih lagi boleh pikir dgn waras untuk msa depan aku.

Tapi kadang, cm skang ni..aku nangis..dah lame aku xnangis cam ni..entah la.penat kot. Sebab aku sedih tengok kenapa orang lain ade keluarga yg sempurna di mata aku. Tp ye la, mane ade yg sempurna.di sebalik tu mesti ade kisah lain...tp atleas, mereka ade satu sama lain untuk mengadu.aku???

Aku ade diri aku je...

Susah sgt ke untuk cakap sesuatu yg positif tu..kenape setiap tindakan aku tu walau aku cuba untuk jd yg terbaik, mest tetap da[at kata2 negatif tu..aku penat la..penat sgt..aku xkuat dh lg sebenar nya...aku xtau dah aku sbanarnya apa...jiwa aku dh xmcm dulu..mungkin sebab aku penat sgt..
penat berkorban mungkin......

No comments:

Post a Comment