Showing posts with label kawan. Show all posts
Showing posts with label kawan. Show all posts

Thursday, 15 September 2011

kecewa lagi

semakin lama, aku rasa macam semua orang makin jauh dengan aku
ke aku je yang sensitif sendiri.
tapi entah la.memang aku rasa lain je sekarang
semua orang ada life sendiri kan

tapi aku sedih.
lebih2 lagi bila yang rapat dengan aku pun tipu
kenapa
jawapan tu mereka saja yg boleh jawab kan
aku je susah kan hati sendiri feeling2 sedih
emo

susah sangat ke nak bagi masa utk aku sejam 2 jam sebulan
dulu aku yang ko cari hari2 kan
sekarang
ya aku paham
kau dah nak ada kehidupan kau sendiri nanti
aku tak nafi itu

tapi perlu ke ko buang aku
aku tak mintak sejam setiap hari la
cukup la sejam sebulan pun
ke aku tempat ko mengadu bile ada masalah je
fine.

sila kembali ke alam nyata
bukan semua dekat dunia ni kita akan dapat!

Wednesday, 14 September 2011

rambut sama hitam, hati lain-lain

aku just nak share pasal topik ini.
aku rasa orang lain pun ada pengalaman macam ni.
kita semua datang dari family background yang berbezakan.
kita tak tahu macam mana perasaan orang lain semasa dia membesar.
apa yang dia kene lalui untuk jadi manusia macam hari ini.
apa yang die pendam selama ini.

jadi kita tak boleh la nak judge hidup orang itu
susah senang dia
dia mungkin tak tunjuk macam ko tunjuk kan
emo
cerita topik ni selalu buat aku emo.

ko tak boleh nak paksa semua orang hidup cara ko
gaya ko
cakap ko
orang lain pun ada life mereka sendiri.
ko pun bukan la hebat sangat sampai semua orang nak tunduk pada ko kan.
bila ada orang bantah ko nak merajuk

hey we are growth up ok
please lah
ko pun bukan nya muda sangat nak buat perangai macam budak2 ni semua
lemas ko tahu tak
ko budget apa
orang nak datang pujuk ko
belai-belai ko
sorry la woiii
orang lain pun ada banyak masalah lain nak di settle kan
yang nak di fikirkan
 letih lah layan ko ni kadang-kadang

JEMU.